Promisiunea noastră este simplă
...un proces fără stres, marcat de claritate și transparență.

De la prima întâlnire până la ultimul acord al serii, suntem alături de tine pentru a asigura că fiecare aspect al evenimentului este gestionat cu profesionalism și atenție maximă la detalii.

Suntem conștienți că planificarea evenimentelor poate fi un carusel de emoții. Din acest motiv, echipa noastră este aici pentru a-ți oferi nu doar expertiză în organizarea evenimentelor, ci și o perspectivă rațională și calculată în momentele cheie.
  • 5
    Ani de experiență în domeniul evenimentelor
  • 100+
    Evenimente business și family organizate
  • 30+
    Proiecte civice organizate
  • 300+
    Contacte a furnizorilor de servicii
Felicia Graur
|
Omul care are curajul să viseze departe de tipic în organizarea și coordonarea evenimentului tău. Evenimentele ei nu sunt doar despre petreceri și artificii, dar și despre dezvoltarea industriei creative, a spiritului civic și al empatiei, asta o demonstrează experiența ei nu doar în organizarea evenimentelor comericale și de familie, dar și din o multitudine de proiecte civice.

Pe lângă funcția de Lead Planner, Felicia are grijă să gestioneze echipa și să creeze un serviciu confortabil pentru toți clienții care ajung la noi.

Mai multe
despre Felicia în sfera evenimentelor:
A știut de la 15 ani că va fi organizator
A găsit unde se predă această profesia și a obținut licența în “Producție culturală și Management artistic” la AMTAP
Pe lângă licența, a investit în cursurile experților internaționali în evenimente
A organizat peste 150 de evenimente
A creat, fiind Președinte a unui ONG, câteva tipuri de evenimente pentru dezvoltarea persoanală a tinerilor
Se consideră un logist cu capul în nori și un artist cu picioarele pe pământ
A făcut parte din echipa organizatorică care a reprezentat Moldova la Eurovision Song Contest 2023
Echipa noastră
Echipa e cheia în crearea lucrurilor mărețe, am adunat oameni cu background-uri diverse, care vor transforma evenimentul tău într-o experiență inedită.
  • Mirela Lungu
    BUSINESS DEVELOPMENT PARTNER
    Cu o carieră de 7 ani în marketing, dintre care 5 ani în cadrul unei agenții creative, a gestionat o echipă de zeci de specialiști, inclusiv manageri de conținut, manageri de proiecte creative și designeri.

    Expertiza sa cuprinde dezvoltarea și implementarea de campanii de marketing, conceptualizarea și producerea de reclame video, organizare de evenimente business pentru lansări de produs.

    În rolul său actual de BD Partner, Mirela aplică această experiență pentru a dezvolta industria de organizare a evenimentelor business pentru acoperirea necesităților pe care le urmăresc companiile.
  • Natalia Zbîrciog
    EVENT MANAGER
    Crede că detaliile mici fac diferența, iar creativitatea și perseverența nu poate avea nici o limită. Calmă și eficientă în situații tensionate sau neprevăzute asigurând astfel desfășurarea lină a evenimentului.

    Pasionată de frumos, prezentă aici pentru a da culoare și aripi celor mai nemaipomenite vise și curajoase idei.

    În calitate de event manager, Nata, este gata să-ți ofere tot timpul și sprijinul de care ai nevoie pentru ca tu să poți savura pe deplin magia evenimentului tău.
  • Iulia Dobînda

    MARKETING MANAGER

    Pasionată de marketing, se dedică să dezvolte conexiuni autentice între tine și FELYZ. Ea își propune să dezvolte strategii și campanii creative, inclusiv în mediul online, pentru a-ți crea o experiență unică.

    Ca specialist în social media, gestionează platformele digitale, creând conținut interesant și, cel mai important, relevant pentru tine. Iulia e mereu deschisă la idei noi și provocări, iar colaborarea cu echipa noastră talentată este sursa ei de inspirație zilnică
Fii mai aproape de evenimentul la care visezi
PROGRAMEAZĂ O CONSULTAȚIE
Adress:
Str. Mihai Eminescu72
design by RAFYLEA